poniedziałek, 28 maja 2012

Dość długa przerwa..

Witam ! . Długo się nie odzywałam . Hym no nie było zbytnio czasu : [ . Ahh nom ale dzisiaj postanowiłam dodać notkę ; ] !.

No więc dzisiaj dzień jak co dzień .
Dostałam 4 z maty ! ! ! wiiii xd
Na biologię przyniosłam złapane dżdżowniceee fuu . Będzuie 4 na koniecc ! =D

Hyyy dzisiaj w domciu i wkuwanie na jutrzejszego polaka ! ZDAWANIE WSZYSTKICH LEKTUR Z TEGO ROKU ! oO

Mam nadzieję , że pójdzie OK ; ]

Świat jest wyzwaniem dla nas ! Ludzie nie znajdują trwałego i głębokiego szczęścia w swoim życiu . Bardzo często prawda mieszana jest fałszem a zło przedstawiane tak , jakby było dobre . Życie nie jest wycieczką ani ciągłą rozrywką . Życie przeżyte szczęśliwie to życie w którym bierze się odpowiedzialność za drugiego człowieka . Często się gubimy , robimy błędy i zadajemy ból innym . Jednak zawsze można wszystko naprawić . Nie zawsze jednak to takie proste.. nie chcemy podejmować żadnych działań , by czegoś nie zepsuć jeszcze bardziej . Ale jeśli nie teraz to kiedy ?! .. ahh . 





1 komentarz: